18 Şubat 2015 Çarşamba

Merhaba  arkadaşlar bugün sizlere the balm apples krem allık paletini tanıtacağım umarım beğenirsiniz hemen tanıtmaya başlıyorum.Ben bu paleti tam 9 ay önce aldım.Siz beyaz tenliyseniz çok yakışçanı düşünüyorum        Ama bu ürünün bir dez avantajı var birde avantajı var hem çok çabuk onlara geçelim dez avantaj eğer güzel yaymassanız pamuk prenses gibi durursunuz bence bunuda istemezsiniz ama avantajı ise hemen yanaktan kaybolan bir allık paleti değil umrım size bilgi vermişimdir amaaa... nasıl bir bitişi olduğuu  söylemeyi unuttum hemen söyliyim renklere göre değişiyor ama hepsinin nemli bir bitiş sergiliyorlar.SEVGİLERLE...          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder